תוכנית עסקית לסוכנות נסיעות וטיולי יוקרה

תקציר מנהלים

קבוצת Z-Travel הינה חברה המתמחה בחבילות סיור יוקרתיות קטנות. הקבוצה תפעל משני בסיסים כדי לשרת טוב יותר את הלקוחות ברחבי הארץ: אחד בסולט לייק סיטי, יוטה; האחר בניו יורק, ניו יורק. המייסדים והעובדים של קבוצת הנסיעות P-Travel הם מטיילים מנוסים ואנשי מקצוע בתחום הנסיעות אשר בקיאים, מסוגלים ונלהבים מהשירותים שקבוצת Z-Travel תציע ותציע.

בתוך ענף הנסיעות ההולך וגדל, Z-Travel תתמקד בשוק הנישה של נסיעות יוקרה. לקוחותיה העיקריים הם אנשים, זוגות וקבוצות זיקה בעלות שווי-ערך גבוה הנוסעים לחופשה לפחות פעם בשנה. לקוחות היעד, המחפשים את חוויית הנסיעה האולטימטיבית, דורשים פעילויות ואירוח איכותיים ומשובחים ביותר המלווים ברמת שירות מעולה. ל- Z-Travel יתרון תחרותי על פני אחרים בשוק זה על ידי מתן סיורי חבילה קטנים ובלעדיים יותר המאפשרים ללקוחות הקבוצות האינטימיות הללו לקבל יחס אישי ממארחי הנסיעות. Z-Travel תטפח נישה זו עם קשר אחד לאחד עם לקוחות פוטנציאליים; קשר אישי עם סוכנויות נסיעות מתוחכמות שקהל לקוחותיהם העיקרי מכוון לשוק שלנו; תוכניות מרחיקות לכת להרחבה באמצעות מדיות שונות; אירועים מיוחדים; ואתר אינטראקטיבי בשירות מלא. למייסדי ואנשי Z-Travel ניסיון משלהם עם נסיעות, קמעונאות יוקרה, שירותים אישיים לאנשים בעלי ערך רב, היסטוריה של יעדי נסיעות ושפות מקומיות.

כדי להרחיב את נתח השוק ולהגדיל את ההכרה במותג, חבילות הסיור היוקרתיות יוצעו בתחילה בקצב נמוך מהשוק. כתוצאה מכך, שולי הרווח התפעולי לטווח הקצר צפויים להיות בטווח נמוך עד בינוני. כאשר Z-Travel הקימה קהל לקוחות נאמן והגדיל את ההכרה במותג, מה שמאפשר לחברה להעלות את מחיר חבילות הסיור לשיעור השוק, צפוי שולי הרווח התפעולי יעלו.

אם גם אתם מעוניינים להקים עסק של טיולים / סיורים
היכנסו וקראו עוד בנושא מדריך תוכנית עסקית »

מטרות

  1. להשיג מכירות כבדות בשנה 1, ואחריו עליות מדהימות בשנה 2 ובשנה 3, עם עליות מקבילות ברווחיות.
  2. פתח את המותג Z-Travel כדי להקל על שימור לקוחות
  3. להקים ולתחזק בריתות אסטרטגיות עם נותני שירותים באופן לאומי, בינלאומי ועם אנשי מקצוע לטיולים.
  4. להפיק את הרמות הגבוהות ביותר של שביעות רצון הלקוחות בענף.

שליחות

משימתה של קבוצת Z-Travel היא לספק סיורים יוקרתיים וחוויות טיולים ייחודיות, עבור שוק נישה של לקוחות מפלים, המביא לשביעות רצונם, ויעיד על הזמנות חוזרות כמו גם הערות מפה לאוזן חיוביות. Z-Travel מבקשת להבדיל את עצמה כמומחית בתחום נסיעות היוקרה ולהכיר בכך שהיא מציעה שירות יוצא דופן ומקדימה את צרכיהם ורצונותיהם של לקוחותיה. פעולה המנוהלת ביעילות, המטופלת על ידי אנשים חכמים, תאפשר לא רק למי שמקבל שירות, אלא למי שנותן אותו, ליהנות מהחוויה ומהמוצר, ולכולם להיות מרוצים מהשירות המקצועי והראשון של Z-Travel.

מפתחות להצלחה

  • פילוח ויעד מטיילים יוקרתיים בשוק הנסיעות הגדול יותר.
  • להציב וקדם את קבוצת הנסיעות של Z-Travel כמומחים בתחום תחומי הנסיעות היוקרתיים בענף הנסיעות.
  • תקשר את ההיבטים והאיכות הייחודיים של הצעות Z-Travel באמצעות אינטראקציה אישית, מדיה ופעילויות מיתוג אחרות.
  • פיתחו עסק חוזר מבסיס לקוחות נאמנים ומרוצים.

סיכום החברה

Z-Travel הינה חברת תיירות יוקרתית המתמחה במתן סיורים פרטיים אולטימטיביים מסודרים קטנים (מלווים).

Z-Travel היא ספקית נסיעות כללית בשירותים מלאים המסוגלת לענות על הצרכים הבסיסיים של שוקי הנסיעות הארגוניים והן של שוק הפנאי. שירותים אלה כוללים סידור אווירי, הובלה יבשתית, הזמנות שייט ומלונות, כמו גם ייעוץ וסידורי נסיעה בהתאמה אישית. שירותי Z-Travel מתמחים ב- FITs, או סיורים בחינם ועצמאיים (ללא ליווי).

בעלות על החברה

קבוצת נסיעות Z-Travel תוקם כחברה פרטית עם אחריות מוגבלת (LLC) המאורגנת במדינת יוטה על ידי מייסדיה העיקריים. ניתן להשתמש במבנים ארגוניים חוקיים אלטרנטיביים לאחר איתור המשקיעים העיקריים והבטחת מימון השקעות. מניות החברה יחולקו כדלקמן:

  • 55% בעלות מייסדי קבוצת Z-Travel:
  • שותף א' 25%;
  • שותף ב' 15%;
  • שותף ג' 15%
  • 25% בעלות על משקיעים.
  • 20% בעלות על בריכות עובדים עתידיים.

סיכום הסטארט אפ

דרישת ההון ההתחלתית הראשונית של קבוצת Z-Travel תשמש ל:

  • עלויות הקמת כספים והוצאות שכר במשך 12 החודשים הראשונים להפעלה, כלומר
  • שכר טרחה משפטי הקשור לתיקים חדשים במדינת יוטה.
  1. הוצאות הקשורות לשכירות, ציוד משרדי, ביטוח, שירותים וכו '.
  2. משכורות למנהלי מפתח ואנשי צוות.
  3. עלויות שונות הכרוכות בגיבוש וביצוע של תוכנית אסטרטגית.

הון סיכון ראשוני או השקעה פרטנית, שיושגו עד אמצע השנה הראשונה.

מיקומי ומתקני חברה

קבוצת Z-Travel כוללת שני מיקומים שממנה תנהל עסקים:

  • כתובת המשרד הראשית בסולט לייק סיטי, יוטה . זהו בניין מסחרי שיכול להכיל לקוחות.
  • כתובת המשרד של החוף המזרחי היא בניו יורק
  • המשרדים בשני המקומות מאובזרים ומאוישים.

שירותים

המשימה של Z-Travel היא שירות ויוקרה למטיילים. תצפית ידועה בענף הנסיעות והאירוח היא שהשגת מוניטין של מצוינות נשענת מפה לאוזן. אנו רוצים שמותג Z-Travel יהיה שם נרדף לשירות ויוקרה. כשהשיחה הופכת לנסיעות, אנו רוצים שהלקוחות שלנו יגידו: "אני נוסע עם Z-Travel!"

Z-Travel תכנן ותיאר שתים עשרה סיורים מלווים:

  • תיק צרפתי (הריביירה הצרפתית / פרובנס)
  • צרפת ההיסטורית (פריז / עמק הלואר / נורמנדי)
  • אירופה הקוסמופוליטית (אמסטרדם / פריז / לונדון)
  • איטליה הנצחית (הריביירה האיטלקית / טוסקנה)
  • תהילה איטלקית (רומא / פירנצה / ונציה)
  • תגלית פורטוגזית (חוף אסטוריל / ליסבון / אלגרבה)
  • בריחה למרוקו (פאס / קזבלנקה / מרקש)
  • יוקרה אלפינית (אוסטריה / גרמניה)
  • לב אירופה (גרמניה / צ'כיה / אוסטריה)
  • אוריינט אקספרס (ונציה / פריז / לונדון)
  • Z-Travel Explorer-Burma
  • Z-Travel Explorer-איראן

כדי להתמודד עם מספר עצום של הפרטים, אנו נסמך על הטכנולוגיה שמציעים שירותי Z-Travel, האינטרנט העולמי ותשומת הלב הממוקדת של מייסדינו ועובדינו שיעשו את כל התוכניות והסדרים.

תיאור השירות

חברת Z-Travel מספקת חבילות נסיעות ליווי יוקרתיות. שירותי טרום נסיעה כוללים סיוע בארגון כרטיסי טיסה, ביטוח נסיעה, דרכונים, כמו גם הצעות בנוגע לאריזה וכו '. לפני הטיול מועברים מסלולים מתוכננים בקפידה, מקומות לינה מעולים, לינה, הזדמנויות אוכל ובידור. המגעים הם בשורה אם במקרה חירום רפואי, דיפלומטי או פיננסי. כדי להכיר את הלקוחות עם המקומות בהם הם מבקרים, ספר הדרכה משובח ישלח לכל לקוח בדואר מספר שבועות לפני תחילת כל מסע.

מלונות יוקרה ידועים העוסקים במסעות אלה כוללים, אם רק להזכיר כמה: Splendido, בפורטופינו; הקרלטון, בקאן; הריץ בלונדון; וארמון גריטי בוונציה. סידורים לחוויות אכילה ראויות לציון בקוטב שווה נעשו במסעדות מישלן בעלות שלושה ושלושה כוכבים.

מומחים מקומיים לנושא התקשרו בכדי להקנות ללקוחותינו את הידע והפרספקטיבה החשובים להם. למשל, שירותיו של פרופסור מרקו די נאבו, יליד ונציאני, מחבר ונציה, פרופסור בדימוס להיסטוריה של האמנות, אוניברסיטת פדובה, וראש אגודת מדריכי טיולים ונציאניים לשעבר נשמרו לתת לכולם עיניים חדשות איתן ניתן לראות תהילות ונציה.

חשיבות שווה לכל מה שהוזכר לעיל הם מארחי Z-Travel שמלווים כל מסע. כל אחד מהם מעולה ומוכן לתת את מלוא תשומת הלב האישית ללקוחות בדרכים. לכל מארח יש רקע רחב של ידע, ניסיון ואיכות החשובה ביותר של חוש הומור. כל מארח מבין שתחום היוקרה הוא ייחודי לעצמו; כל לקוח הוא ייחודי, והטיפול, האכלה והובלה של קהל לקוחות תובעני זה מחייבים אותו להיות מוכן לשרת תמיד.

המטרה של כולם ב- Z-Travel היא לא רק לענות על צרכי הנסיעות של לקוחותיה: היא לצפות אותם מראש. אנו רוצים שהשירות שלנו יהיה יוצא דופן!

השוואה תחרותית

חברת Z-Travel התייחסה לנושאים אלה על ידי מיקומה כחברת נסיעות יוקרה, המציעה קבוצות קטנות במיוחד (אף אחת לא גדולה מעשר) ומספקת שירות ברמה גבוהה במיוחד. היא מבינה כי היבטים אלה מוערכים מאוד, לא ניתן להוזלה, לצמצם או להוזיל אחרת. חברת Z-Travel לא זיהתה מתחרה ישיר בנישה מסוימת זו של שוק הנסיעות היוקרתי כאשר כלולים היבטים של שירות, גודל הקבוצה, איכות הלינה וכמות היחס האישי. מפעילי תיירות יוקרה אחרים יידונו תחת נושא נפרד בניתוח השוק וניתחו תוך השוואה בין נקודות חוזק וחולשה

חוברות מכירה

חוברת נאה בצבע מלא מתארת ​​את מסעות Z-Travel, הכוללים מחירים ותנאים. הם הודפסו ונשלחו בדואר ללקוחות פוטנציאליים על פי בקשה. חוברות נוספות ישמשו בקמפיינים בדיוור ישיר וכחומר לקידום מכירות. קבוצת נסיעות Z-Travel תתחזק ותוסיף באופן קבוע את מאגר המידע של לקוחות / אנשי קשר / לקוחות פוטנציאליים קודמים. הערות, תוספות ושינויים יבוצעו על בסיס רציף.

הגשמה

Z-Travel יצר קשרים עם ספקי מוצרים ושירותים הקשורים לנסיעות. מחקר שוק מקיף אפשר להם לזהות וליצור קשרי עבודה עם ספקי שירות רבים ברחבי העולם. Z-Travel זיהה הזדמנויות לתפוס שווקים עם פוטנציאל צמיחה גדול. הם חיפשו והעריכו ללא הרף מקורות חדשים. Z-Travel ניצלה תערוכות, אנשי תעשיית נסיעות ופרסומים ומקורות מידע אחרים הקשורים לתעשייה, כאשר פיקחה על איכות ההיצע שלה. יש להם היסטוריה של שלוש שנים מוצלחות המספקות סיורים, זהים כמעט, לאלו שיוצעו על ידי קבוצת Z-Travel.

טֶכנוֹלוֹגִיָה

קבוצת נסיעות Z-Travel תסתמך על מערכת ההזמנות הממוחשבת (CRS). ה- CRS מאפשר לסוכני הנסיעות לזהות מה הלקוח מחפש ולהפוך מידע זה לזמין במהירות. זה מגביר את המהירות והיעילות שבהם Z-Travel יכולה לתקשר עם ספקים. בנוסף, ה- CRS מפשט את אחסון הנתונים ואחזורם של הלקוחות. Z-Travel תשתמש בטכנולוגיית המחשבים והאינטרנט העדכנית ביותר לצורך חקר שוק, תקשורת, אחסון נתונים ומכירות. Z-Travel תיצור גם הסכמי עבודה עם סוכנויות נסיעות אחרות באזור סולט לייק סיטי וניו יורק, שישפרו את יכולותיה הטכנולוגיות ואת רווחיותה הכספית.

שירותים עתידיים

קבוצת נסיעות Z-Travel תגדיל את האזורים הגיאוגרפיים בעולם בהם היא מציעה סיורים. בנוסף, כאשר שוק נסיעות היוקרה מתרחב, Z-Travel עשויה לפתח עסקים בפלחים נוספים של שוק הנסיעות היוקרתיות, כלומר סיורים עם פסטיבל אדריכלי, מוסיקה, גולף או פסטיבל מקומי. Z-Travel חוקרת את השוק כדי לזהות הזדמנויות פוטנציאליות למכירות עתידיות. המטרה ארוכת הטווח של Z-Travel היא לבסס את עצמה כספקית מוכרת בינלאומית של נסיעות יוקרה מהשורה הראשונה. מטרה זו אינה אוסרת על השתתפות Z-Travel באזורים נוספים בענף הנסיעות. עם זאת, היא מספקת התמקדות ארגונית והיצע מובחן.

סיכום ניתוח שוק

קבוצת נסיעות Z-Travel תמקד את המאמצים הראשוניים שלה להשיג לקוחות בארצות הברית המעוניינים בשוק נסיעות היוקרה. נסיעות ותיירות היא ענף ייצוא השירותים הגדול ביותר במדינה. נוסעים תושבי ארה"ב הוציאו 81.4 מיליארד דולר על נסיעות למדינות זרות בשנת 1999. ענף הנסיעות והתיירות צפוי לסכם 5.1% מהייצור המקומי הגולמי בארה"ב (BNP) בשנת 2000. האגודה העולמית לתחזית כלכלית (WEFA) צופה נסיעות ותיירות. לצמוח ב -4.1% בשנה בין השנים 2000-2005 מבחינת ההוצאה הריאלית.

פילוח שוק

לקוחות היעד של קבוצת Z-Travel הם זוגות ואנשים פרטיים, עם הכנסה ביתית ממוצעת העולה על 100,000 $ בין הגילאים 40-70. אנשים אלה מתעניינים בהרפתקאות, היסטוריה, גסטרונומיה, תרבות טיולים וחוויות טיול ייחודיות. קבוצות היעד הן כדלקמן:

  • בעלי בתים עם הכנסות של 100,000 דולר ומעלה.
  • סוכני נסיעות ואנשי מקצוע עם בסיס לקוחות מבוסס, במיוחד בשוק היוקרה.
  • תאגידים, קבוצות אזרחיות וארגונים ללא כוונת רווח, המעוניינים בתמריצים, נסיגות, טיולי שטח וגיוס כספים.
  • משתמשי אינטרנט המחפשים אתרים הקשורים לנסיעות יוקרה.

אסטרטגיית פלח שוק היעד


קבוצת המסעות Z-Travel ממוקמת בסולט לייק סיטי ובאזור ניו יורק. היא תמקד ותפתח מערכות יחסים עם לקוחות מרוצים שטיילו עם ה- Z-Travel ברעיון לנצל את שביעות רצונם על ידי עידוד הערות מפה לאוזן חיוביות לחבריהם ומכריהם. זה ישים דגש רב על מיקוד סוכני נסיעות / אנשי מקצוע מרכזיים, כלומר סוכני Virtuosi, שהקימו בסיסי לקוחות יוקרתיים. תערוכות יוקרה, פגישות מידע ויצירת קשר של לקוחות מסוכנויות מובחרות ישמשו גם לזיהוי שווקים ולקוחות.

צמיחת שוק

ענף הנסיעות הולך וגדל. הסיבות לצמיחה זו כוללות כלכלה מקומית בריאה ופיחות מטבע באזורים אחרים בעולם שהפכו את הנסיעות ליקרות פחות לתושבי ארה"ב. נסיעות הפנאי גדלו בכל שנה מאז 1990 ונסיעות היוקרה, שצומחות לפי הערכה של 5% בשנה, הן אחד מהקטעים הצומחים ביותר בענף הנסיעות. בנוסף, חלה עלייה דרמטית בהשתתפות התאגידים בשוק נסיעות היוקרה בצורת תמריצים ונסיגות.

צורכי שוק

ללקוחות פוטנציאליים רבים יש שאלות הקשורות להיבטים רבים של נסיעות חוץ. למטיילים מנוסים ולאנשי מקצוע תיירות יש ערך רב ערך לגבי יעדים, מקומות לינה, מחירים ושאלות השאלות שעולות. לקוחות כלליים פונים למקצוען הנסיעות על מנת לספק להם ייעוץ נאות בעניינים אלה.

עם זאת, מטיילים יוקרתיים מסתכלים על מקצוע הנסיעות ותלויים במידה רבה עוד יותר במספר רב יותר של דברים. במילים פשוטות, הם רוצים שמישהו יעזור להם בכל דבר: "אנא דאג לכל זה!" קבוצת נסיעות Z-Travel בטוחה ביכולתה לעשות זאת. Z-Travel חוסך ללקוח זמן וכסף באמצעות הידע וניסיון הנסיעות שלהם, ומבטיח שהלקוחות יהיו נטולי דאגות ומרוצים לחלוטין.

ניתוח עסקי שירות

תעשיית הנסיעות והתיירות בארה"ב היא ענף הקמעונאות השלישי בגודלה במדינה, ולפי משרד המסחר האמריקני, מדדים מצביעים על כך שהיא תהיה התעשייה המובילה בשנת 2001. ההכנסות מנסיעות גדלו בעשור האחרון בכ- 100%. סוכנויות הנסיעות בארה"ב מייצרות הכנסות של מעל 100 מיליארד דולר בכל שנה.

שוק הנסיעות מופרד לשתי קטגוריות: עסקים ופנאי. כל אחד מהם תורם כ -45% לסך ההכנסות. 10% הנותרים מההכנסות נוצרות מנסיעות עסקים / פנאי משולבות. השוק מופרד עוד יותר לטיולים מקומיים ובינלאומיים. נוסעי פנאי מסווגים לפי סוג הטיול, ההכנסה ו / או הגיל.

נוסעי הפנאי מחולקים לקבוצות הבאות (שאינן בלעדיות):

  • אלה שהתמקדו בהרפתקאות, עניין מיוחד, מנוחה ורגיעה, ירח דבש ו / או סיור.
  • הכנסה גבוהה.
  • מודע לתקציב.
  • משפחות, סטודנטים, קבוצות עם זיקה הדדית וקשישים.

אורח חיים, גיל והכנסה פנויה משפיעים על ההחלטה לנסוע ולסוג הנסיעות. מטיילים יוקרתיים מקבלים החלטות רכישה על סמך רצונם לשלב תחומי עניין רבים עם חופשה. קבוצת נסיעות Z-Travel תדגיש מטיילים בעלי הכנסה גבוהה המתעניינים במיוחד בעניין מיוחד, מנוחה ורגיעה, ירח דבש וטיולי סיור שעשויים להיות משפחות, קבוצות עם עניין הדדי ו / או קשישים. בשילוב הם יוצרים שוק משמעותי ומשתלם שממנו ניתן למשוך לקוחות פוטנציאליים.

דפוסי תחרות וקנייה

ישנם פעילויות וסוגי נסיעות רבים העומדים לרשות אנשים השוקלים חופשה יוקרתית. יתר על כן, לקוחות פוטנציאליים אינם חייבים לחופשה: הם עשויים לבחור להוציא את החלק הדיסקרטיבי מהתקציב שלהם במספר דרכים, או להשקיע את הכסף שהיו מוציאים אחרת על חופשה.

עם זאת, אם הם נפטרים לחופשה יוקרתית, תחרות ישירה על שירותי Z-Travel יכולה להגיע כמעט מכל סוכנות. עם זאת, עם זאת, אותן סוכנויות יכולות להיות סוכנויות מכירות ישירות של Z-Travel . הם מוערכים ויש לחפש אותם. הנוסע היוקרתי הממוצע עוסק בחופשת נסיעות מפוארת אחת ל -12 חודשים.

מתחרים עיקריים

כאמור לעיל ישנם מתחרים לשירותי Z-Travel, אך שוק הלקוחות הפוטנציאליים הוא עצום באמת. מצד שני, Z-Travel מצאה נישה נחמדה מאוד עם תחרות ישירה מוגבלת.

סיכום אסטרטגיה ויישום

על מנת להגיע למטרתה להיות אחת ממפעילי תיירות היוקרה הבכורה ומתכנני הנסיעות, קבוצת Z-Travelנסיעות תנקוט באסטרטגיה הבאה:

קבע את המוניטין של Z-Travel כספק מובחן ומומחיות של נסיעות יוקרה. זה יושג באמצעות תוכנית תקשורת שיווקית מגוונת המכוונת לשוק היעד של Z-Travel תוך שימוש במדיות שונות.
מספקים שירות שאין שני לו ללקוחות על מנת לזכות בעסק חוזר והפניות. זה יכלול מתן שירות מעולה בכל שלבי חוויית Z-Travel, כולל מעקב בזמן.
קדם באגרסיביות את המותג Z-Travel של נסיעות יוקרה, ובמיוחד נסיעות בקבוצות קטנות דרך Z-Travel אשר יקודמו כ"אולטימטיבי בנסיעות בקבוצות קטנות מפוארות ".

מאמרים אחרונים

ניווט מהיר

תפריט נגישות